joi, 25 noiembrie 2010

Ne pregătim de iarnă!

Mă gândeam cum să-i atrag atenţia celui mic şi in acelaşi timp să fiu în pas cu anotimpul. Aşa că m-am apucat de confecţionat imagini de fereastră şi de perete, colorate viu, vesele şi foarte frumoase. Am găsit şabloane într-o revistă de bricolaj pentru copii şi mi-au plăcut la nebunie, drept pentru care am intrat într-o frenezie de decupat...şi greu mă opresc dacă am intrat în priză! Ia priviţi câteva modele finalizate:

 














Am început cu preferata mea, o familie fericită, care îşi protejează puiul...Frumos şi drăgălaş.   23/17 cm


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Alte animăluţe polare care ne duc cu gândul la îmbrăţişări pufoase si năsucuri reci...    21/28 cm
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ce mândru e tata cu un ştrengar de băiat!     25/34 cm
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
O fi mâncat prea multe prăjiturele?     29/28 cm
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jucărică de băieţi, sau de fete cucuiete...    20/25 cm
 
Şi un biscuite cât de mic se poate împărţi cu un prieten...    36/28 cm

Sau un biscuite uriaş poate aduce sufleţele împreună...     28/27 cm

Îmi cer scuze, dar în această seară Rudolf e cam într-o ureche (i-o fi căzut de frig?) şi a "accidentat" puţin şi sania!!!      15/19 cm

Acest om de zăpadă a ieşit de după televizorul nostru, cam timid, ce-i drept.    5/15 cm

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ghiciţi cine vine după fursecuri şi lapte...     21/24 cm
 
                         25/30 cm                                                                       28/36 cm
 
Da, el e, celebrul bătrânel care în mod uimitor zice-se că duce ditamai sacul. Mă gândesc cum o să-l introduc pe MC (Moş Crăciun) în viaţa lui David, astfel încât să nu se agaţe cu disperare de aspectul comercial (ce primesc anul ăsta?), ci mai degrabă de ideea de a face bucurii altora, începând cu străbunica şi terminând cu alţi copii. Voi nu aţi observat că se pierde încet-încet esenţialul, şi în cea mai mare măsură este vina noastră, a adulţilor, care alergăm ca apucaţii prin supermarketuri după poneiul vorbitor sau mai ştiu eu ce trăznaie? Ştiu, sunt cam dură, nu vreau să fugiţi, dar de-a lungul anilor de lucru cu preşcolarii am văzut cu tristeţe efectele Crăciunului greşit direcţionat. Să nu înţelegeţi că sunt împotriva Moşului, ci militez doar pentru mai multă cumpătare. Ş-apoi, unde se regăseşte Mântuitorul în toată tevatura asta? Vă las cu acest ultim gând, mai preţios decât toate celelalte...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Aşa cum ziceam, toţi merităm bucurii, chiar şi "piciul cu pantalonii franjuraţi". După cum vedeţi, el are un prieten de nădejde pe care îl poartă în buzunar la căldurică.    32/31 cm
 
Le confecţionez şi la comandă, detalii pe mail.

Un comentariu:

  1. Foarte frumoase machetele, sper sa mai gasesc la tine pe blog si alte idei de jucarii si decoratiuni.
    Cred ca face casa buna experienta de educatoare si rolul de mamica.

    RăspundețiȘtergere