marți, 23 noiembrie 2010

Cum l-am aşteptat pe David

Din meseria de educatoare m-am ales cu un defect profesional şi anume nu arunc nici o bucăţică de hârtie, păstrez mai rău ca o băbuţă, pentru că sunt de părere că au dreptate englezii când spun "one man's trash, another man's treasure"... Aşa că am o colecţie de hârtii colorate, dar mai important, cel puţin 5 nuanţe ale fiecărei culori din curcubeu. Iată cum am realizat numele micuţului meu, cu puţină îndemânare şi multă răbdare...



Arată foarte vesel şi este un punct de plecare pentru alte variante de nume, pe care sunt hotărâtă să le explorez de îndată ce timpul îmi permite. Ce mândru trebuie să se simtă un copil să vadă că numele lui apare într-un loc care îi aparţine, fie că este vorba de dulapul cu jucării, fie că se află deasupra pătuţului său. Să nu mai vorbim de faptul că ar putea preveni dispute între fraţi pe care niciun părinte nu îşi doreşte să fie nevoit să le arbitreze. Eu şi fratele meu am fi fost poate mai ordonaţi de mici dacă aveam un stimulent de genul acesta, căci de mici ne arătăm cu simţul proprietăţii.

Am folosit hârtie şi carton colorat, aracet, carioci şi bandă transparentă. Pătratele sunt 10x10 cm, dar se poate mări totul după dorinţă. Culorile pot varia după preferinţe: multicolor aşa cum am ales eu, cu 2 sau 3 culori la alegere care să fie totuşi în contrast, sau în nuanţe ale aceleiaşi culori cum poate le-ar plăcea fetiţelor (rozul e la putere!!!).

Pot executa la comandă orice nume, doar trimiteţi un mail scurt şi vă dau detalii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu